IDEI DE CADOURI: Echipament pentru exerciții sportive cu Decathlon

Bună, draga mea!

Pentru că se apropie perioada mea preferată din an, m-am gândit la o serie de articole pentru a veni în întâmpinarea ta pentru inspirație de #ideidecadouri. Primul articol din această serie este despre sănătate. Mai exact, despre cadouri de Crăciun sportive.

Asta pentru că de cele mai multe ori, ne dorim să slăbim, să ne menținem în formă sau chiar să începem să facem puțină mișcare chiar în propriul cămin, dar poate de multe ori dăm vina pe accesoriile necesare. Pe care le vedem în tutoriale, dar nu le avem.

Și pentru că eu sunt una din acele persoane, iată că am găsit momentul ideal pentru a schimba această situație. Pentru a nu mai amâna mișcarea, pe care obișnuiam să o fac zilnic în pandemie, anul trecut. Era un obicei care îmi plăcea și mă ajuta să mai consum din caloriile pe care le acumulam pe parcursul zilei.

Fie că alegi să faci un cadou cuiva drag, pasionat sau alegi chiar să îți faci ție un cadou, de ce nu, #OferăUnCadouSportiv, cu ajutorul reducerilor oferite de #DecathlonRomânia.

  • Descoperă și: Idei de cadouri – produse în ediție limitată (link aici)

Saltea fitness

Pentru multe din exercițiile efectuate acasă, ai nevoie de o saltea de fitness. Aceasta îți va oferi confort în timpul antrenamentelor de tonifiere sau aerobic. Aceasta este ușor de întreținut, fiind nevoie doar de o cârpă umedă.

Cum alegi o saltea de fitness?

  • Dacă activitatea pe care o desfășori este una ușoară, cum ar fi pilattes, ar trebui să alegi o saltea cu o grosime de minim 10 mm, cu textură moale;
  • Dacă activitatea este în schimb, una dinamică, ai nevoie de o saltea cu o grosime de 7 mm.

Gantere fitness

Niște gantere te-ar ajuta foarte mult pentru tonifierea corpului. În funcție de nivelul tău și de zona mușchilor pe care dorești să o lucrezi, poți opta pentru gantere mai grele sau mai ușoare.

Cum alegi ganterele?

  • Greutatea ganterelor se alege în funcție de nivelul tău. Mușchii din partea inferioară a corpului sunt mai mari spre deosebire de cei din partea inferioară. Folosește pentru genoflexiuni gantere de 2kg și divizează greutatea pentru mușchii din partea superioară, cu gantere de 1kg.

Bandă elastică

Pentru tonifierea mușchilor este importantă alegerea unei benzi elastice potrivite. Aceasta face o diferență în exercițiile tale de acasă. Vei observa rezultate mai rapide.

Ce tip de bandă să alegi?

  • Pentru începători, o bandă elastică light este ideală;
  • Dacă ești la nivelul mediu, atunci alege o bandă light pentru partea superioară și una medium pentru partea inferioară a corpului;
  • Dacă ești deja la nivelul avansat, atunci o bandă medium este potrivită pentru partea superioară a corpului și una high pentru cea inferioară.

Minge fitness

Ideală pentru exerciții de tonifiere a corpului, întărirea spatelui sau pentru streching, o minge de fitness îți poate deveni prietenă în antrenamentele tale de acasă.

Alegerea dimensiunii unei mingii gym

  • Mărimea 1, diametru 55 cm – dacă ai sub 1.60 cm și sub 85 kg;
  • Mărimea 2, diametru 65 cm – dacă ai între 1.60 – 1.80 cm și sub 85 kg;
  • Mărimea 3, diametru 75 cm – dacă ai peste 1.70 cm și peste 85 kg.

Greutăți încheieturi și glezne fitness

Întărește-ți musculatura cu acest set de greutăți, ideale pentru închieturi și glezne. Având benzi cu arici, acestea sunt reglabile și se pot adapta circumferinței necesare.

Ținând cont de sfaturile primite, dar și de recomandările mele, sper ca acest articol să te inspire și să te motiveze!

Mulțumesc pentru vizită! Cu drag, Lory!

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Este necesara bifa GDPR

*

Sunt de acord

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: